#kreatív ipar


Átlátszó: Hárommillió forintba került Budapest új arculata
 

Átlátszó: Hárommillió forintba került Budapest új arculata

Március elején jelentette be Tarlós István főpolgármester és helyettese, Szalay-Bobrovniczky Alexandra, hogy Budapestnek új arculata lesz, melynek első eleme az új logó és az új szlogen. Az Átlátszó munkatársai kikérték az adatokat a tervezőkkel és a tervek árával kapcsolatban.

hvg.hu hvg.hu

Simicska, Habony és Geszti Péter álmai - élesben megvalósult az ARC
 

Simicska, Habony és Geszti Péter álmai - élesben megvalósult az ARC

Elindult az idei ARC-pályázat, ám a másfél évtizede indult plakátverseny lényege az elmúlt hetekben tulajdonképpen országszerte már élesben megvalósult - válaszlépésként a bevándorlásellenes kormányzati palátokra. Gesztiék közösségi finanszírozással próbálják összegyűjteni a szükséges pénzt az őszi kiállításhoz.

BI BI



El lehet menni: „Dizájner vagyok Londonban, el se hiszem”
 

El lehet menni: „Dizájner vagyok Londonban, el se hiszem”

Tari Zsófi egyik karrierálma már teljesült. Londonban dolgozik dizájnerként egy menő reklámügynökségnél úgy, hogy a diplomabuliról repült a brit fővárosba. Emellett saját startupját is igazgatja, egyedi tartalommal szabott ékszereket és figurákat készít Sofita márkanév alatt. Zsófi volt egyetemi évfolyamtársai többsége ki szeretne menni külföldre, a másik része meg már kint van.

Ember Zoltán Ember Zoltán

A kreatív ágazatok mentik meg a gazdaságot
 

A kreatív ágazatok mentik meg a gazdaságot

Budapesten állandósultak a dugók, drága az élet, rossz a levegő. Akkor vajon miért jó itt élni? Talán mert a város eljutott arra a pontra, amikor gyakorlatilag minden egyes napra, estére kínál valami izgalmas, olykor egyedülálló kulturális élményt. A kulturális termelés húzza ki az állóvízből a várost és az országot? Elemzők szerint igen.

Nagy Gergely (hvg.hu) Nagy Gergely (hvg.hu)